borta bra men hemma bäst

ja borta bra men hemma är endå bäst , nu är jag hem kommen ifrån linköping där jag och noomie bodde hos våran älskade lilla Elin :) Det va mycket trevligt, träffade mycket nytt folk men också några gammla ansiketen som va roliga att få träffa igen :D

Måndagen :
Började med att jag gick upp vid 4 tiden och då hade jag inte kunnat sova alls mycket så jag gick upp , packade och fixade det sista sen åkte vi iväg vid halv 6 hemmifrån.. sen plockade vi upp min bror och min syrras pojkvän och åkte iväg. Pappa körde, dom har ett jobb i lkpg nu så vi passade på att åka med ;P och slippa den jävla bussen ! denna gången var vi också duktiga och hade med oss ÄKTA hönö kaka till dom nyfikna som ville smaka på det, dom kände ingen störra skilnad men vi som är uppväxta med ÄKTA hönö kaka känner ju skilnaden ;) haha ! Vi kom fram till Elin runt halv 1 någon gång då vi inte gjorde så jätte mkt , pratade käkade lite och slappade. Elin skulle jobba vid 4 tiden så hon va inte hemma så länge, jag och noomie slappade oss till kung fu panda filmen , som jag verkligen sätt fram imot att se men som inte nådde mina förväntingar ! fast jag såg den ju på engelska skulle tippa på att den e bättre på svenska, men det återstår ju att se! Vid 7 tiden kom Sofia och Carro förbi och hälsade på :) mycket trevligt! När Elin kom hem vid halv 10 gick vi vidrare till en som heter Jocke som just hade muckat så vi firade honom lite, där träffade vi också 3 tjejer .. två va trevliga men den 3dje tyckte jag inte om.. sen blev det promenad hem med en mycket full Lennie , inte lika trevligt kanske . haha ! sen blev det soffan.





Tisdagen:
Elin började jobba halv 7 så hon var inte hemma när vi vaknade, men det va därimot en mycket bakfull Lennie, haha som inte kom ihåg mycket ifrån gårdagen ! Idag bestämmde vi oss för att ta det halv lungt och dricka lite hemma hos elin.. men om det blev så lungt för vissas del vettufan , eller va säger du noomie? hahah ! Vi lärde också Elin , Jocke och Lennie ett nytt öl spel , wom och ett djur spel .. haha dom skrattade inget när vi skulle förklara asså ! haha men dom tyckte det va himla roligt så det sysselsatte vi oss med större delen av kvällen , eftersom att vi inte hade någon kortlek så fick vi ju göra något så man blev full endå :P Elin tog det lungt , hon skulle upp och jobba halv 7 idag också. Jag fick höra lite ifrån magnus uggla på liseberg ! haha grymt kul att höra , men blev grymt ledsen att jag inte va där fan :( haha och det gjorde inte saken bättre när alla va där utan jag :( buhu ! När klockan var nästan 3 så ville Lennie och Jocke ut på krogen så dom drog dit och vi andra la oss , eller ah noomie låg redan deckad då men .. haha ! sen kom dom tillbaka vid halv 6 fulla som fan och skek och hade sig så alla blev väl lite smått förbannade spc Ein som ville sova sin sista timme ! Dom berättade om ett par bögar dom hade träffat och jag vet inte allt va det va ! tillslut så blev det till att alla la sig och Elin fick gå och jobba :/ stackarn !




Onsdagen: Idag blev det till att sova länge efter lite sömn under natten pga av två fulla pojkar vid namn Lennie och Jocke, Fast Noomie som hade deckadt ganska tidigt dagen innan vaknade tidigt och låg och läste en bok när jag vaknade , haha då blev jag ganska förvånad :P ! Lennie och Jocke vakande vid två tiden och Elin kom hem inte långt efter och va på party humör ! Så Lennie och Jocke åkte hem och fixade sig och vi gjorde desamma, vid 5 tiden satt vi på pendeltåget ifrån lkpg till mjölby däifrån vidare med buss till Skänninge och så var vi framme vid marknade ! haha , vi gjorde tattos och åkte en grej på tivolitt och det va ta mig fan det versta jag gjort i hela mitt jävla liv ! fyfan va jag skek asså . haha ! Sen så hade förbannat otur hela kvällen också , först när Jocke och Lennie hade fått slut på öl och skulle fixa nya .. va dom dyra som fan tror det va 12 st för 200 eller något sånt , och så kommer väl polisen när alla tagit var sin öl och tar påsen och häller ut dom framför ögenen på oss .. haha alla får damp och går till en pub där i sätter oss , jag dricker ur ciderna som vi köppt fast vi inte fick dricka egentligen ( dom hade satt killar som skulle se ifall vi drack , för att vi inte va 18 ) så såg dom tydligen det och hällde ut dom också.. så blev vi utslängda så vi gick jag hade en öl kvar när vi tar upp den och börjar dricka tror ni inte samma jävla polser komma och säger att vi ska hälla ut den , hahah ! jävla cp asså sen mötte vi andra som skulle till en pub så vi hängde på och tror ni inte det e samma jävla pub ? haha fyfan för den kvällen asså ! sen blev det gick det inget tåg ifrån mjölby till lkpg så vi fick lifta för vi behövde två taxi bilar men dom kostade 700:- st .. nej säger bara fyfan för oflyt den kvällen asså! väl hemma i lkpg så mötte vi på samma bögar som Jocke och Lennie hade träffat dagen innan ! hahah .. och sen blev det efterfest men vid 6 eller något gick jag hem .. själv blev det för Noomie ville vara kvar , men Alex och en som hette Dennis va i Elins lägenhet så va inte själv iaf .. det blev nån film sen sov .. men blev väck inatt igen av Elin , Jocke och Noomie och dom kunde fan inte vara tysta :P haha iaf inte två av dom :P


Kommentarer
Jenny säger:

hehe. var jag den 3e du inte tyckte om?? svara till min blogg :D

2008-08-27 | 23:21:41
Bloggadress: http://staylies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback