bort rest

Ja det har hänt en hel del sen jag skev i bloggen sist , har varit med familjen och släkten i smögen i 3 underbara dagar :) riktigt skönt ! sen har jag inte mått så bra som jag kanske kunnat så har varken hafft tid eller ork till att skriva här, men nu är allt bra igen :) Fredagskvällen blev riktigt lyckad och jag hade jätte roligt :D tack för alla som gjorde den kvällen lyckad <3 Imorgon åker jag och Noomie till lkpg, det innebär att vi bor hos Elin !!! wiie va jag längtar, känns som jätte längsen vi sågs nu , åh det va det ju också egentligen .. nästan ett halvår tror jag :S oj va tiden går ! Men det ska bli riktigt skönt att komma härifrån ett tag, så det ger mig tid att tänka och koppla av vilket jag inte riktigt kan göra här nu känner jag. Måtste bara säga att igår va jag och putte jätte duktiga :D vi var ute och gick i en och en halv timma , hur långt som helst :D det blir ett stort + för oss :D haha .. jag kommer sakna alla jätte mkt , ni vet vilka nu är och det betyder otroligt mycket att ni finns här för mig <3
men jag kommer hem på torsdag så då ses vi igen :) åh alla ni som ska på uggla utan mig får ha bajs kul !! FAN , va jag vill med :'( men ni får ringa mig och spela upp så jag hör tycker jag ! haha .

ha det bra alla <3

Kommentarer
Noomie säger:

EMMA SKA FÅ SEX (Y) äe inte det bättre än uggla? :D

2008-08-03 | 22:57:55
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/
terran säger:

haha alltså, noomie är säämst :D

2008-08-05 | 03:02:24
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback